Sidevisninger forrige uke

tirsdag 10. april 2012

Påskeferie på Sengigi, Lombok:)

Denne uken har vi hatt mange artige påskeaktiviteter som våre kjære påskeharer stelte istand for oss. Uken startet med påskenøtter der vi fikk nytt spørsmål hver dag som igjen skulle danne et løsningsord. Ellers har vi hatt påskequiz der påskeharene kom med melkesjokolade. En etterlengtet gleede for hele gjengenJ Har også hatt pool party og påskelabyrint der fangsten var hver sin kvikk lunch sjokolade noe som smakte helt himmelskJJ


Vi kooser oss med pool party i påskeuken:)
Påskeaften feiret vi min bursdag med fellesmiddag. Her fikk jeg både bursdagssang og gave fra mine kjære medstudenter. Skikkelig koseligJ Turen gikk videre til en lokal pub i nærheten. Puben var stappfull av mennesker i alle aldre. Fikk til og med bursdagssang av live bandet som spilte derJ
Vi feirer påskeaften der alle måtte kle seg i noe gult:) 
Den 08. April på selveste 26 års dagen min ble jeg vekket tidlig av Mari, May Helen, Salvesen og Christine. De kom med flotte gaver til megJ Fikk en nydelig flott sjokoladekake, genser og masse godiserJJ Kjempe koselig. Dagen ble ellers tilbrakt ved bassenget for å pleie brunfargen. Var også inne på et kjøpesenter 20 minutter kjøretur herfra. Her fikk jeg kjøpt litt bursdagsgaver til meg selv. Vi spiste også bursdagsmåltid samt brownies og milkeshake til dessert JJJ  Alt i alt en suuper duuper fin bursdag:):)


Flotte gaver jeg fikk av mine venner:)
Igår hadde vi felles påskefrokost der Levi tok kjøkkentjenesten på hotellet for å lære de ansatte å lage hardkokt eggJPåskeharene hadde laget flott påskelangbord dekket med gule servietter og påskepynt. Vi fikk til og med smake på norsk jarslbergost. Nam:):)

Meg og May Helen ute på bursdagsfeiring:)
Svømmebassenget som vi har brukt flittig denne uken:)
Mmmm, brownies og milkeshake:):)
Asian pose:):)
Nå går ferden videre til siste stopp på turen som er øyen Gili som ligger en 30 minutters båttur herfra. Der blir det lesing for fullt da vi har eksamen den 19.April. Deretter er det 10 dager med ferie før jeg vender tilbake til Bergen byy:):)
                         

2 kommentarer:

  1. GLED DEG til Gili, det er et fantastisk sted :) Interessant å lese om fengselet og det du opplevde der.

    Jeg savner ditt bergenske og livlige humør :-) Klem

    SvarSlett
  2. Ser ut som du hadde en flott bursdag, Nybø!!! Kjekt å høre :) :)

    SvarSlett