Sidevisninger forrige uke

tirsdag 24. april 2012

SOMMERFERIE:):)


Her er hele gjengen samlet for en siste kveld sammen:)
Eksamen er gjennomført og jeg har sommerferie fra og med 19.ArpilJ Har sittet inne å lest i over en uke og knapt sett sol, så nå er det helt herlig å endelig få på plass litt brunfarge samt slappe av på denne paradis øyen. Har bodd på et hotell av meget enkelt standard i eksamensperioden der vi har hatt mengder med både edderkopper, biller, flust av maur og skorpion på rommet.

Nå har imidlertid meg og Åse flyttet til Drem village der vi har fått et svært rom med både kjøleskap, safe boks og ikke minst madrass på solstolene ved stranden som bare ligger ca. 10 meter fra hotellet. Her skal vi virkelig kose oss de siste 7 dagene vi har igjen på øyen.

5 timers skriftlig eksamen er i gang....
Litt av en hardarbeidende gjeng....:)
Etter 5 lange timer med eksamensskriving var det på tide med bålbrenning av kompendier som tradisonen tilsier. Skikkelig deilig å bli kvitt de siste 6 som letter vekten i en nå altfor tung sekkJ Ellers spiste vi en god middag og hadde en koselig kveld sammen:)
Brenning av de siste kompendiene:)
Endelig klar for å brenne mine 6 siste kompendier:):)
Meg og May Helen:)
Fredag var det tid for avskjedsmiddag før de første medstudentene skulle forlate øyen og vende tilbake til Norge. Her hadde flittige medstudenter som både laget quiz om hendelser som har skjedd i løpet av disse 4 månedene samt en adjektiv fortelling fra selve turen. Skikkelig artigJ Det ble også tildelt ulike kåringer til enhver på studiet. Jeg fikk tittelen for turens frøken ur. Begrunnelsen for det er vel at jeg en del ganger blir litt småstresset over klokken og alt vi skal rekke og har nok pushet gruppen litt forhold til tidenJ hehe…

Lørdag var vi alle samlet på bryggen for å ta farvel til de første 7 som skulle reise. Det ble en tårevåt avskjed for alle sammen. Igår og idag har vi sagt hadet til enda flere så nå er vi bare 13 norske studenter igjen på øyen. Er veldig rart at turen plutselig er over. Disse 4 månedene har gått uhyre fort. Har opplevd så vanvittig mye på så kort tid og fått hele 32 gooode venner som jeg kommer til å savne masseJ

Gave fra min kjempe gode hemmelige venn:):)
Meg og Kamilla:)
Sjekk den svære billen som rett og slett falt på meg når jeg sov.. Dette var det vi måtte leve med den første uken av oppholdet..


Håper alt står bra til med dere i Norge, så ser jeg dere igjen om veeldig kort tid. Selv om jeg stoor koser meg på tur, kjenner jeg at jeg gleder meg til å se alle sammen igjen samt kjenne på den friske norske luften og ikke minst spise god norsk mat igjenJ


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar