Sidevisninger forrige uke

tirsdag 24. januar 2012

Lankawi:)


Da er vi ankommet Lankawi på Malaysia. Her ble vi møtt av et fantastisk flott hotell, med god seng, kjøleskap på rommet, stor terrasse og ikke minst varmt vann i dusjen. HimmelskJ 

De første dagene har blitt brukt til forelesning om islam av Levi som skal være med på resten av turen. Etter 3 forelesningstimer i full konsentrasjon er det bare å komme seg fortest mulig  ned på den nydelige stranden som bare ligger noen meter fra hotellet. Finkornet sand og langgrunt. De har til og med solstoler, noe som jeg godt kan likeJ

Maten her er foreløpig meget bra. Har blant annet spist på en mexicansk, italiensk og kinetisk restaurant..

Ellers har jeg også begitt meg ut på løpeturer på stranden, og det før undervisningen starter. Så nå er det opp kl. 0700 ca. annenhver dag for løpe og svømmetur.

Nå har vi nettopp kommet hjem fra “blind dates”. Spist middag med 4 kjekke jenter på en restaurant nede ved stranden. God mat og godt selskapJ Vi fikk til og med se solnedgangen.

Så alt i alt har jeg det veldig bra i MalaysiaJJ Håper dere koser dere like mye i kalde Norge:D

Meg og Kristine ved strandrestaurranten i solnedgangen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar