Sidevisninger forrige uke

onsdag 29. februar 2012

Oppsummering fra Perhentian:)



Jeg har hatt 18 fantastiske dager her på øyen Perhentian. Selv om turen startet med forberedelser til eksamen og intens lesing har jeg kost meg skikkeligJ

Overnattingsplassen har vært super. Bodd i koselige små hytter rett i nærheten til det meste som finnes på øyen. Har også fått med meg et skolebesøk og rundtur på to forskjellige øyer. Der gikk vi inne i tett jungel i meget ulendt terreng. Artig opplevelseJ


Meg og Marita på rundtur på øyen:)
Her har vi hele gjengen som var med på rundtur på øyen. Sjekk det klare blå havet:)

Ellers har maten vært litt opp og ned. De første ukene gikk jeg på en fast restaurant hvor jeg inntok så å si alle måltider. Der gikk det for det meste i pasta, pannekaker, grillmat og kylling. Den siste uken oppdaget jeg en ny restaurant på nabo stranden som heter Long Beach. Her har de bare verdens beste mat. Du får blant annet grovbrød skiver med masse godsaker påJ (bare se bildet under, så skjønner dere hva jeg menerJ). 

I dag har vi hatt fri fra undervisning, hvor dagen har blitt tilbrakt på stranden. Her har jeg kost med en god bok, soling, bading, fersk presset juice og lunsj på favoritt restauranten. Som dere ser på bildene under har jeg det ganske okeyJJ



Nyter det deilige været:)

Meg og mine to rom-venninner Astrid og Kamilla:)

Er det rart vi koser oss på denne øyen??
I morgen skal jeg på snorkle tur for å kikke på skilpadder, fisker og ikke minst shark point hvor vi kan få øye på haier. SpennendeJ

På fredag går ferden videre til Kambodsja hvor vi skal være i 7 dagerJ


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar