Sidevisninger forrige uke

fredag 24. februar 2012

Paradiset på jord - Perhentian:)

Vi dro fra storbyen Kuala Lumpur til vakre omgivelser på øyen Perhentian. Her bor jeg sammen med tre andre medstudenter i flotte hytter bare noen meter fra stranden. På øyen bor det 800 fastboende, med noen få strand restauranter og et par små butikker. Det gjør meg ingenting i og med at det kanskje ble brukt litt for mye penger i Kuala LumpurJ

Storkoser meg i vakre omgivelser:)
Den siste uken har gått med til forelesninger og myye eksamenslesing. Var veldig glad da 4 timer med full konsentrasjon på eksamen endelig var over. Det ble feiret med bålbrenning av 6 kompendier og notater samt en velfortjent eksamensfest.

Brenning av kompendier og notater på gang:)

Salvesen og meg er glad og fornøyd etter
å ha brent alle våre kompendier og notater:)



I går var vi på båttur til en liten fiskerlandsby der vi underviste i engelsk på en barneskole. Nå sitter jeg på en nydelig strand restaurant og spiser grovbrødskive med masse godsaker påJ Ellers går det for det meste i grillmat, ulike pasta retter og diverse retter med ris. Kjenner jeg begynner å bli litt matlei, og gleder meg allerede til kjøttkakemiddag og grovbrød skive med brunost påJ
Ellers ser jeg veldig frem til 8 solfylte dager til her på Perhentian. Den neste uken kommer jeg til å tilbringe på de vakre strendene. Merker at brunfargen allerede begynner å melde seg, og er glad for detJJ 
Meg og mine to gode medstudenter May Helen og Salvesen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar